بلوک‌های سیلندر و crankcases

ساختار آلیاژهای آلومینیوم:

آلیاژهای آلومینیوم در مقابل انواع آلیاژهای آلومینیوم معمولا ً دارای مدول الاستیک حدود ۷۰ GPa هستند که حدود یک سوم مدول الاستیسیته آلیاژهای فولادی است . بقیمت تیرآهن هاش در تهران نابراین برای یک بار معین ، یک جز یا یک واحد ساخته‌شده از آلیاژ آلومینیوم تغییر شکل بیشتری در رژیم کشسانی نسبت به بخش فولاد با اندازه و شکل یک‌سان تجربه خواهد کرد .

بلوک‌های سیلندر و crankcases

با استفاده از محصولات فلزی کاملا ً جدید ، گزینه‌های طراحی اغلب توسط انتخاب فن‌آوری تولید کنترل می‌شوند . Extrusions به خصوص در این رابطه بسیار مهم هستند معرفی زیکارات و انواع آن به خاطر سهولت انجام آلیاژهای آلومینیوم ، به خصوص سری‌های Al – منیزیم – Si ، می‌توان extruded را با شکل مختلط تشکیل داد .بلوک‌های سیلندر و crankcasesبه طور کلی ، طرح‌های محکم‌تر و سبک‌تر را می‌توان با آلیاژ آلومینیوم با استفاده از فولادهای مورد استفاده قرار داد . برای مثال ، خمش یک لوله جدار نازک را در نظر بگیرید : گشتاور دوم ناحیه با فشار دیواره لوله رابطه معکوس دارد ، یعنی تنش‌ها برای مقادیر بزرگ‌تر پایین هستند . دومین لحظه مساحت متناسب بررسی قیمت ورق st52 با مکعب با شعاع برابر ضخامت دیواره است و بنابراین شعاع ( و وزن ) تا ۲۶ درصد منجر به نصف کردن فشار دیوار خواهد شد . به همین دلیل ، قالب‌های دوچرخه ساخته‌شده از آلیاژهای آلومینیوم باعث استفاده از قطر لوله بزرگ‌تر نسبت به فولاد یا تیتانیوم می‌شوند.

تا استحکام و استحکام مورد نظر را به دست آورند . در مهندسی خودرو ، اتومبیل‌هایی که از آلیاژهای آلومینیوم ساخته می‌شوند از قالب‌های فضایی استفاده می‌کنند قیمت میلگرد آجدار در مشهد که از پروفیل عقب extruded برای اطمینان از انعطاف‌ناپذیری استفاده می‌کنند . این نشان‌دهنده یک تغییر رادیکال از روش معمول طراحی خودرو فولادی است که به پوسته بدنه برای استحکام ، شناخته‌شده به عنوان طراحی unibody بستگی دارد .بلوک‌های سیلندر و crankcases

دامنه فشار:

آلیاژهای آلومینیوم به طور گسترده در موتورهای خودرو ، به ویژه در بلوک‌های سیلندر و crankcases به علت صرفه‌جویی در وزن مورد استفاده قرار می‌گیرند . از آنجا که آلیاژهای آلومینیوم مستعد تاب دادن در دماهای بالا هستند ، سیستم خنک‌کننده این موتورها حیاتی است .قیمت ورق سیاه فولادیتکنیک‌های تولید و پیشرفت‌های metallurgical نیز ابزاری برای کاربرد موفق در موتورهای خودرو سازی بوده‌است . در دهه ۱۹۶۰ ، سیلندر آلومینیوم of به خاطر شکست و stripping نخ‌ها که در سر سیلندر آلومینیوم رایج دیده نمی‌شود ، شهرتی به دست آورد .یک محدودیت ساختاری مهم آلیاژهای آلومینیوم در مقایسه با فولاد ، مقاومت fatigue پایینی آنهاست . در شرایط آزمایشگاهی کنترل‌شده ، فولادهای محدودیت خستگی را نمایش می‌دهند که دامنه فشار پایین‌تر از آن وجود ندارد – فلز به تضعیف با چرخه‌های فشار توسعه‌یافته ادامه نمی‌دهد . آلیاژهای آلومینیوم دارای این حد خستگی کم‌تر نیستند و همچنان با چرخه‌های مداوم فشار ضعیف خواهند شد . بنابراین آلیاژهای آلومینیوم در بخش‌هایی استفاده می‌شوند که نیازمند قدرت زیاد خستگی در رژیم چرخه بالا هستند  بیش از ۱۰۷ چرخه استرس

ملاحظات حساسیت حرارتی :

 

اغلب , حساسیت metal’s به گرما نیز باید در نظر گرفته شود . حتی یک روند نسبتا ً معمول کارگاه آموزشی شامل گرمایش , با این واقعیت پیچیده است که آلومینیوم برخلاف فولاد  آشنایی با انواع فولاد با درجه کیفیت بالا بدون حضور اولین بار قرمز , ذوب می‌شود . تشکیل عملیات که در آن یک مشعل ضربه‌ای به کار می‌رود می‌تواند معکوس شود یا گرما را حذف کند, بنابراین به هیچ وجه توصیه نمی‌شود . هیچ نشانه بصری نشان نمی‌دهد که چگونه این مواد به صورت داخلی آسیب‌دیده اند .پروفیل فولاد ضد زنگ بیشتر شبیه به حرارت جوشکاری , زنجیره پیوندی قدرت بالا , تمام قدرت در حال حاضر با حرارت مشعل از بین می‌رود . این زنجیر خطرناک است و باید دور انداخته شود .آلومینیوم در معرض تنش‌های داخلی و سویه قرار دارد . سال‌ها بعد ، همان طور که تمایل به شکل‌دهی به قالب‌های آلومینیومی شل welded به تدریج از هم تراز ناشی از تنش‌های فرآیند جوشکاری به تدریج منحرف می‌شود . بنابراین ، صنعت هوافضا با اتصال قطعات با rivets از ترکیب فلزی ، اتصالات دیگر یا چسب، از گرما اجتناب می‌کند .بلوک‌های سیلندر و crankcases

فلزنقره فولاد آلیاژی فلز طلا
ورق سیاه فولاد کربن فلز برنز
ورق آلیاژی فولاد استنلس استیل فلز برنج
ورق رنگی فولاد اهواز فولاد

فرآیند پخت:

تاکید بر آلومینیوم گرم شده را می‌توان با حرارت دادن قطعات در یک تنور و خنک کردن تدریجی آن – در اثر پخت تاکید کرد . با این حال ممکن است این بخش‌ها ممکن است قمیت ناودانی و انواع آن کج شده باشند ، به طوری که برخورد گرما – درمان قاب‌ها جوش داده‌شده به طور مثال می‌تواند منجر به تغییر بخش قابل‌توجهی شود .تفاوت اصلی بین فولاد گالوانیزه و فولاد ضد زنگاگر the خیلی شدید نباشد ، قسمت‌های سرد ممکن است به هم تراز شوند . البته ، اگر کادر به درستی برای انعطاف‌ناپذیری طراحی شده‌باشد ( به بالا نگاه کنید ) ، آن خمش به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد .محاسبه قیمت ورق A516عدم تحمل در دماهای بالا مانع استفاده آن در ساخت موشک نمی‌شود ؛ حتی برای استفاده در ساخت محفظه‌های احتراق که گازها می‌توانند به ۳۵۰۰ K برسد . موتور مرحله‌ای فوقانی Agena از یک طراحی آلومینیومی خنک برای برخی بخش‌های نازل استفاده کرد ، از جمله :هدایت حرارتی بسیار بالا آلومینیوم مانع رسیدن به نقطه ذوب حتی تحت شار حرارتی شدید شد که منجر به یک مولفه قابل‌اعتماد و سبک‌وزن شد .بلوک‌های سیلندر و crankcases